Noc z twarzą Marilyn Monroe



Hej dziewczyno, nie mów nic, czas na miłość
Stań przede mną, pozwól dotknąć się

Co za wieczór, co za noc
Z twarzą Marilyn Monroe
Noc z twarzą Marilyn Monroe

Pod jej wzrokiem, moja skóra w ogniu płonie
Smak jej skóry dziś zniewala mnie

Co za wieczór, co za noc
Z twarzą Marilyn Monroe
Noc z twarzą Marilyn Monroe

Dotykam oczu, włosów, ust
Dotykam ramion, dłoni, stóp
Odsłaniam nagie piersi jej

Dotykam oczu, włosów, ust
Dotykam ramion, dłoni, stóp
Odsłaniam nagie piersi jej

Na mym lustrze zostawiłaś swoje usta
Przy jej zdjęciu spędzam całą noc
Myslovitz




Taki cudowny komplet otrzymałam od Jomo za jeden wyhaftowany obrazek. Pokazywałam go na starym blogu, ale tu też się pochwalę;)


No i dalej dowód na to, że mnie rozpieszczacie:)
Niespodzianka od Danieli

Dziękuję Danielo za te śliczne prezenty i cudowne życzenia! Sprawiłaś mi ogromną przyjemność tą przesyłką.

I jeszcze jedna przesyłka, tym razem od Kajki. Kasia kupuje mi przecenione gazetki, ale tym razem pobiła rekord. Pięć gazetek w jednej i do tego w cenie mniejszej niż jedna w Empiku!


Kasia napisała, że ma nadzieję, że gazetka nie osiądzie kurzem! Też mam taką nadzieję;) Ale tyle wzorów starczy mi chyba do końca życia;) Dziękuję Kasiu za pamięć:D

Share this:

4 komentarze:

  1. Prezent od Jomo super i gazetek multumm, a ode mnie jeszcze -:):):)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności! To się nazywa mieć szczęście:):):)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och cudne prezenty. Dziś miałam taki okropny dzień, że ucieszyło by mnie nawet opakowanie z takich podarków a co dopiero taka ich mnogość. Zazdroszczę decu szkatułki. Pięknie skomponowałaś zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie o życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...