RR

Moje pierwsze, więc takie kameralne, tylko na cztery osoby! A dwie już są więc potrzebujemy dwie dziewczyny, którym podoba się taki obrazek:

Na razie jestem Ja i Doriss ( gdyby się cos zmieniło to napisz:))
Proponuję takie zasady:
zaczynamy haftować od dwóch myszek i napisu Give us a cuddle i Chalk i Cheese
czas na każdy obrazek dwa miesiące
zaczynamy od grudnia
Kanwę wysyłamy w ciągu 3 dni
No więc czekam na dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć zabawy
Serdecznie zapraszam!!!

Dostało mi się także kolejne wyróżnienie tym razem od Moki 

Share this:

13 komentarze:

  1. gratuluje wygranje ja niestety nie umiem haftowac :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaaa!!!!!!
    http://wanilia39.blox.pl/html
    http://iglapisanie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za propozycję, hafcik ładny, ale narazie podziękuję bo się nie wyrabiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kolejnego wyróżnienia! Wzorek ekstra, tylko szkoda, że brak mi czasu!

    OdpowiedzUsuń
  5. bravissimo za wyróżnienie! :))
    to, że od niedawna, to nic, ważne, że w takim tempie takie fajne rzeczy wychodzą spod ręki :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ja juz dawno napisałam że dziękuje za prezenty tylko to był jakis inny blog,a jesli chodzi o kapelusz to mazna go zawiesic na firance,drzwiach czy scianie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie się dopiszę, jeśli jest jeszcze miejsce. Mój synek kocha wszystkie zwierzaki. To byłby prezent dla niego.
    Cieszę się, że przesyłka już dotarła do Ciebie. Dziękuję za miłe słowa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak sobie myślę - co prawda nie wiem na jakim etapie haftu są dziewczyny, że nie można po polsku zrobić napisów? w sumie wszystko mi jedno ale może :) wanilia39

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już skończyłam pierwszy obrazek i napisy zostawiłam po angielsku
    ale nie widzę problemu, żeby każda z nas wybrała swoją wersję. Przecież każda z nas może się dostosować do prośby właścicielki kanwy, na której wyszywa. ja tak zrobiłam w RR z Nelsonkami. Poprosiłam dziewczyny, żeby wyszyły mi na górze nazwy miesięcy po polsku. Do zeszyciku wkleiłam wzór literek i mam teraz fajny kalendarz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczynki kochane - mam spóźnienie. wybaczcie.
    w lutym wszystko wyrównam - bo mam ferie, tak, że mam nadzieję, że to pierwsze i ostanie moje potknięcie.
    przepraszam. wanilka

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały wzorek, skąd pochodzi?

    OdpowiedzUsuń
  12. słodkie gryzonie

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...