Choinka 2019 Grudzień Podsumowanie

Ostatni kwadracik wyhaftowany w zabawie u Kasi

Wszystkie hafty wyhaftowane w ciągu roku:)
Styczeń

Luty

 Marzec

 Kwiecień

Maj

 Czerwiec

Lipiec

Sierpień

Wrzesień

Październik

Listopad

Grudzień
Wciągnęło mnie tak, że zapisuję się na kolejną edycję:))
W końcu się przełamałam i udało mi się zrobić coś fajnego
z małego haftu. Jeszcze nie mogę pokazać co to, ale 
zrobiłam taką zawieszkę pierwszy raz i baaardzo mi się spodobała:) 
Gdyby nie zabawa u Kasi dalej bym myślała, że nie umiem:P
Dzięki za ten rok!

P.S
Został tydzień do świąt i makatka powstanie raczej już po,
w jakiś wolny świąteczny dzień.
Trzymajcie kciuki:)

Share this:

15 komentarze:

  1. Piękne podsumowanie :) To czekam na odsłonę zawieszki, a także makatki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne hafty!
    Trzymam kciuki z całych sił :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały świąteczny nastrój u Ciebie :-) Jestem tej zawieszki ciekawa i trzymam kciuki za makatkę, ale ja wiem, że pięknie będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no...pięknie podsycasz ciekawość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają w zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, przepięknie się prezentują w zestawieniu, są takie inne niż typowe hafty świąteczne. Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jej ale piękna kolekcja! to już naprawdę rok? cudnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  8. Justyna rewelacja!!!! Czekam na makatkę, będzie przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne i bardzo klimatyczne hafty :) Wesołych Świąt Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe hafty stworzyłaś przez ten rok i bardzo się cieszę, że udział w zabawie troszeczkę się do tego przyczynił :)
    Dziękuję Kochana za wspaniałą niespodziankę<2
    Niech w święta w Twym domu zagości
    mądrość i zgoda, uśmiech i dostatek.
    Niech przez cały rok nie braknie miłości!
    Przesyłam uściski i biały opłatek.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne hafty!
    Pięknych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się napracowałaś Justynko! Cały czas Ci kibicowałam, ale dopiero ten post pokazuje jakie cudeńka udało Ci się stworzyć przez cały ten okres - nie zapominając oczywiście o pozostałych Twoich pracach !
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...