Choinka 2019, Lipiec

Nie było łatwo, ale udało się kontynuować
zabawę u Kasi. Zaczęłam haftować normalny
kwadracik na jakąś kartkę, ale przypomniałam sobie,
że mam jakieś woreczki po kosmetykach.
I tak wykorzystując wzór Primitive Hare
ozdobiłam jeden z nich. 
 Można powiedzieć, że to taki testowy haft,
trochę musiałam pokombinować z xxx żeby jeleń
nie wyszedł zbyt spłaszczony. Myślę, że wyszło dobrze,
a na kolejny woreczek już mam pomysł.
 Dodałam zawieszkę ze sklepu Beads.
Dawno u nich nie zamawiałam, aż się zdziwiłam
ile mają fajnych nowych dodatków.
Zajrzyjcie koniecznie:)
The Primitive Hare
YULE: Winter Solstice
Autor: Isabella Abbiati
Przeczytałam ostatnio u Niezabudki, że święta już za 5 miesięcy!:P
Haftuję co miesiąc coś świątecznego, ale nie liczyłam,
że to już tylko tyle zostało. 
Półmetek zabawy już za nami:)
Trzymam kciuki żeby wszyscy dotrwali do końca:)
Pozdrawiam:)

Share this:

23 komentarze:

  1. Woreczek wygląda świetnie. Na świąteczne prezenty będziesz miała jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało Ci się ominąć najtrudniejszy (dla mnie) etap - szycie 😄
    Magia świąt już w lipcu! Woreczek robi niesamowite wrażenie. Wszystko pięknie zagrało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też najtrudniejszy etap pominięty;) Dziękuję pięknie:)

      Usuń
  3. Fajnie wymyśliłaś z woreczkiem. To fakt, czas biegnie za szybko.
    Pozdrawiam serdecznie
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Woreczek idealny na świąteczne niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woreczek ozdobiony świątecznym haftem wygląda znakomicie,do tego ta piękna choinkowa zawieszka i masz śliczne opakowanie na prezent lub słodycze .
    Jak to dobrze , że chomikujesz różne rzeczy ;)
    Pozdrawiam ciepło:)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny woreczek, delikatny haft i super ozdoba na święta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wykorzystany woreczek!
    Zdobiący go haft idealnie pasuje i tworzą fantastyczną całość :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten woreczek i w sumie to może być świetne opakowanie prezentu:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło bardzo dobrze :D
    W ogóle fajny pomysł z tym woreczkiem, pierwsze co mi przyszło na myśl, to taki pojemniczek na pierniczki, na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Motyw idealnie wpisał się w woreczek. Pozdrawiam serdecznie, Justynko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W środku lata troszkę zimy, SUPER na te upały... hafcik śliczny Ci wyszedł a woreczki zawsze przydatne. U mnie z czasem podobnie, dopiero był 1 lipca a dziś już sierpień, kiedy to zleciało :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa praca :) Od dzieciństwa obliczałam czas do Wigilii :D W końcu to najpiękniejsze Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki skaczący reniferek, i tylko 5 miesięcy do Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny ten reniferek, a święta coraz to bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny jest i na pewno się przyda :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...