The First Snowflake

 Odkąd pamiętam jestem oczarowana wzorami The Primitive Hare.
Jednak jeszcze nigdy nie wyhaftowałam nic z tej firmy, 
sama nie wiem czemu:)
Na szczęście zapisałam się w tym roku na
Choinkę 2019
 i mam zamiar przez cały czas trwania zabawy
 raz w miesiącu wyhaftować coś z w/w serii.
 Nie wiem czy będą z tego kartki czy zawieszki,
ale na pewno w grudniu powstanie coś większego 
z tych wszystkich mniejszych haftów.

Na pierwszy rzut poszedł wzór The First Snowflake
i jak widać dokonałam zmian w kolorystyce.
Oryginał
  

 Większość wzorów jest w takiej stonowanej
kolorystyce więc u mnie raczej nie będzie kolorowo;)
Pozdrawiam
Tina:)


Share this:

16 komentarze:

  1. Też lubię takie hafty, proste, monochromatyczne. Jeleń jest śliczny:)Te hafty mogą być w różnych kolorach- czerwień, rudości, oliwka itp. Zawsze dobrze wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, naturalnie zjawiskowo! Mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz i dzięki zabawie wyszyjesz hafty, które były odkładane na potem ;).

    Piękny jeleń i w obu wersjach mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie , że w Twojej wersji taki jakby ładniejszy. Lubię taką kolorystyke i sama coś w " ten deseń" obecnie haftuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i gustowne będą te hafty jeśli będą podobne do tego jelenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wzór. Naturalne kolory - super! Nie mogę się doczekać kolejnych odsłon.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancki hafcik, a zmiana kolorystyki bardzo korzystna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny hafcik w twojej wersji bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super hafcik podobają mi się obie wersje :) Twoja zmiana jak najbardziej trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie wersje są super!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie wiem, która wersja ładniejsza... Wolę jednak Twoją... ten minimalizm jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. No i znowu nastała magia...
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. super wzorek, piekne hafty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba! Taki klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...