Zbyt zabiegana

Tytuł nowego haftu brzmi Zbyt zmęczony,
a ja jestem zbyt zabiegana i nie skończyłam go jeszcze,
choć wydawało mi się, że pójdzie o wiele szybciej.
Niestety początek roku szkolnego ograniczył mój wolny czas
do minimum. Do tego ogarnął mnie zastój twórczy i haftuję dużo, dużo mniej.
A tu już powinny na tamborek wskoczyć świąteczne hafty:(
Pozostają jednak w klimacie przyszłej jesieni prezentuję,
co udało mi się wyhaftować;)
Skusiłam się na ten wzorek, bo będzie pasować do sowy z Dimensions,
ten wzór także jest z tej firmy. 
No i zwierzak na tym drzewie będzie równie uroczy;)


 Osy są jakieś ospałe, czyżby już czuły zimę?
Pozdrawiam i życzę udanego słonecznego tygodnia,
podobno taki ma być:)))

Share this:

10 komentarze:

  1. Też mam zastój, ale tra już bardzo długo, może w końcu coś ruszy... Teraz to została Ci przyjemniejsza część futrzana do wyhaftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie zapowiada się ten haft!!Chyba wszyscy jesteśmy ospali po tych upałach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten haft :-) będzie cudny i faktycznie do sów będzie pasować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny też go mam w kolekcji ,żeby pasował do sowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się piekny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafny wybór , życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze masz cudne hafty i tym razem będzie znów prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, że widziałam już ten wzór, ale go dokładnie nie kojarzę. Ale już mi sie podoba to , co sie na płótnie wyłania .No i te kolory!
    Zastój to chyba wszystkie mamy. Jak tu siedzieć przy hafcie jak dzień taki upalny i długi, wieczór ciepły i krótki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu jakieś cudeńko w Twoim wykonaniu. Jestem ciekawa efektu końcowego. Kibicuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...