Rama z okna

Już od dłuższego czasu przymierzałam się do oprawienia haftu w okno.
Nie wiem czy ktoś już coś takiego robił? Ja się nie spotkałam.
Chciałam tak oprawić świątecznego jelonka z napisem Noel
(wzór z profilo), ale nie mogłam znaleźć odpowiedniego okna.
Aż w końcu odwiedzając sklepy z antykami natrafiłam na to cudo.
Wymiary zew 53x65
światło 34x44
Od razu wiedziałam jaki haft pojawi się w oknie.
Jakie zwierzę będzie do mnie z niego zaglądać;)



Początkowo myślałam, że przykleję haft do szybki,
ale później pomyślałam, że fajnie by było gdybym mogła otwierać okno.
Było trochę kombinacji, bo to okno ma dziwne wykończenia.
Ale, udało się;) Efekt przerósł najśmielsze oczekiwania!
Okno jest bardzo ciężkie, muszę pomyśleć nad bezpiecznym rozwiązaniem.
Pewnie jeszcze raz zrobię wtedy sesję;)
Jak Wam się podoba?
Dziękuję za każde słowo. Pozdrawiam serdecznie:))
 Tina:)

Share this:

43 komentarze:

  1. Rewelacja! Faktycznie ekspozycja tak ciężkiej "ramy" wymaga przemyśleń, ale koniecznie pokazuj kolejne sesje z jej użyciem, bo stanowi niesamowite wykończenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi wpadł do głowy jeden pomysł, teraz tylko poszukać materiałów😉dziękuję i pozdrawiam🤗

      Usuń
  2. Niesamowity haft i rewelacyjna oprawa!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe i efektowne wykończenie, wspaniale wygląda:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł :) Cudownie wygląda w tym oknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalnie i wystrzałowo! Bardzo ciekawa oprawa. Mi się ogromnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalny pomysł! Genialnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to rozwiązałaś.....odjazdowo to w całości wygląda pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft pięknie prezentuje się w tej okiennej ramie!
    Świetny pomysł i wykonanie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł, wygląda przepięknie i jak unikalnie! super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja z tym oknem. Hafcik wygląda bajkowo w takiej przepięknej i oryginalnej oprawie. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalna oprawa :) może będziesz prekursorką nowego trendu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł i fantastycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okno ma swój niepowtarzalny urok ! Haft świetnie pasuje do takiej ramy !!! Zupełnie jakby ptak siedział za oknem na parapecie... Cudnie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cóż za oryginalny pomysł! ale fajnie! wygląda fantastycznie, nie widziałam jeszcze takiej okiennicy (w sensie z haftowanym krukiem) :)))) cudo! domyślam się że nie było łatwo to oprawić, gratuluję pomysłu i wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelka:)))stare ramy okienne to jest najfajniejsze wykorzystanie ich na ramki do obrazków:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję bardzo dziewczyny🤗⚘🌼🌻🌺

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze czegoś takiego nie widziałam:-))) Pomysł świetny. Jestem ogromnie ciekawa jak będzie się prezentować na ścianie! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa dziękuję bardzo pozdrawiam🤗

      Usuń
  18. Prześwietny pomysł!!!
    Rewelacyjnie wygląda ten haft w okiennej ramie.
    Gratuluję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł niesamowity - efekt jest doskonały !!! Cudeńko !

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny pomysł i realizacja. Haftu nie widziałam tak oprawionego ale grafiki i płótna tak. Zwlaszcza w wersji tryptyk przypadly mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie. Buziaki. D.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjnie sie prezentuje haft w takiej oprawie!!! Widziałam zamontowaną w takim okienku siatkę,a na niej poprzypinane prace szydełkowe oraz haftowane maleństwa.Twoj pomysł mnie powalił:)Fantastyczny haft w jakże godnej oprawie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała oprawa pięknego haftu. Świetny pomysł taka rama. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł niesamowity i niebanalny. Gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęka mi opada. Oprawa genialna, dlugo nikt tego nie przebije. Haft idealny do tego typu ramy okiennej. A to że możesz otwierać okno, kojarzy mi się z magią z jakimś przeniesieniem w czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW. Ten haft pasuje do tej okiennej ramy idealnie, jakby była dla niego stworzona. Całość tworzy piękną kompozycję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny pomysł, a kruk jak żaden inny wpisał się doskonale w tą ramkę. Po prostu rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w oprawie i w sesji i w hafcie. Wszystko wygląda idealnie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dawna podglądam cuda jakie haftujesz, ten haft należy do moich ulubionych ze względu na tę nietypową i zachwycającą oprawę jaką wymyśliłaś. Udało Ci się stworzyć coś szalenie oryginalnego.
    I dzięki temu co zrobiłaś wiem, że gdy trafię na jakąś starą ramę okienną, to z pewnością jej nie wyrzucę.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cudo jak fajnie że zostawiłaś otwarcie /można zapukać i wejść do tego haftu całym serduchem:)
    gratuluje kreatywności:)

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW, wspaniały hat i genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    เว็บ พนัน

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna oprawa. Pozdrawiam autora posta, komentujących i czytelników. A wracając do tematu okien znalazłem firmę http://twoje-okna.com/
    . Znacie ich? Korzystaliście z ich usług? Widzę, że można u nich porównać ceny okien. Współpracują z wieloma sprzedawcami okien.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...