The Raven Quenn- finał

Zapraszam do świata baśni!
 The Raven Queen
Jean Baptiste Monge
Belfast 32ct
mulina DMC
ramka Leroy 40*50cm
 Cieszę się, że udało mi się już skończyć ten haft.
Przyznam, że swoje odleżał i przez dłuższy czas nie
mogłam się na niego patrzeć. 
Ale koniec końców wynagrodził mi wszystkie moje męki;)
Kto tam ma go u siebie w kolejce i trochę więcej czasu to polecam;)
 Każdą wolną chwilę poświęcałam na xxx, 
ale widzę, że nie tylko ja narzekam na brak czasu.
Myślę, że i u mnie nastąpi jakaś przerwa wakacyjna
tylko jeszcze mam w planach skończyć jeden haft.
Później chciałabym już się zabrać za Śpiącą Królewnę.
Dziękuję, że cały czas jesteście i mnie dopingujecie.
Pozdrawiam:)

Share this:

33 komentarze:

  1. Jest po prostu wspaniały! Na początku wydawało mi się, że jest malowany, dopiero później przeczytałam, że haft ukończyłaś :)

    P.S. Jeżeli można się spytać... co robisz ze swoimi haftami? Czy odsprzedajesz je też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka wymianek, których część nie skończyła się według umowy więc się wyleczyłam. 3 hafty oddałam na aukcje charytatywną, ale nie dostałam odpowiedzi za ile się sprzedały i czy w ogóle, więc ta forma oddawania haftów także się dla mnie wypaliła. Hafty tematyczne np zimowe czy świąteczne obrazki są ozdobą domu, a część jest w pudle. A kruk dumnie się prezentuje na tarasie;)

      Usuń
  2. Bajeczny haft! Gratuluję ukończenia, warto było.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda warto było:)a ja czekam z utęsknieniem na całego kota;)pozdrawiam😊

      Usuń
  3. Dziękuję za takie zaproszenie do świata baśni.. haft jest piękny! I rzeczywiście, czasem przerwa od haftu jest potrzebna ;) Będę wypatrywać śpiącej królewny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie:) Tak się cieszę, że już mogłam się nim pochwalić, ale jeszcze bardziej, że go skończyłam;)przerwa jest nieunikniona po takim szaleństwie:P :))) pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  4. Justynko, pięknie go oprawiłaś i pokazałaś w plenerze :-)
    Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie perfekcja. Kocham takie baśniowe klimaty. Boskie wzór, świetne wykonanie i super dobrana kolorystyka. Jest dość tajemniczo i mi się to bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest niesamowity, cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda i śliczna sceneria.
    Pozdrawiam serdecznie
    D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto było cierpieć hafciarskie męki... :) CUDOWNY !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest po prostu piękny:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wygląda ten haft... I zdjęcia pierwsza klasa! Aż się napatrzeć nie można:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ukończenia - jest efekt WOW! Duma i zadowolenie jak najbardziej wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie sie prezentuje. Jest w nim to "coś". Muszę się rozejrzeć za tym wzorem, bo od roku tylko do niego wzdycham.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny haft! Piękne, jak zwykle zresztą, jego wykonanie i obfocenie ;)
    Marzy mi się. Marzy i się już od dawna, ale najpierw "Miechunki" ;)
    pozdrawiam bea

    OdpowiedzUsuń
  15. grunt że się udało :) bardzo okazale się prezentuje! a jakie fajne okoliczności przyrody wokół haftu :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Magia w każdym calu... tęsknię już za tymi wzorami... powoli kiełkuje we mnie myśl o kolejnym ...
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz patrzę, że poszło nie na moim profilu ;-0 pozdrawiam Justynko!

      Usuń
    2. Dziękuję, a ja będę z utęsknieniem czekać na te wzory u Ciebie, bo ja już raczej czasu nie znajdę:( Pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Bajeczny haft, cudownie oprawiony - takie cuda to tylko Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tina ten haft jest cudy i jeszcze taką piękną sesję mu zrobiłaś :).

    Widać, że był pracochłonny ale tak jak piszesz opłacało się trochę czasu mu poświęcić :).

    Masz super skrzynię :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) a skrzynia ze śmietnika, warto się rozglądać to niewiarygodne co ludzie wyrzucają;)

      Usuń
  19. Jest cudowny! Warto było walczyć i wygospodarować trochę cierpliwości na koniec ;)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...