Un inizi speciale

To nowy haft ze świątecznego numeru Pro filo.
Siedzę na nim od dłuższego czasu. Wzór jest nadrukowany
w połowie, drugą połowę trzeba haftować odbiciem lustrzanym. 
Zabiera mi to bardzo wiele czasu, a i bez pomyłek się nie obędzie.
Do tego ciągłe zabieganie, dodatkowe zajęcia, praca,
no i przygotowania do świąt. Stąd moja mała obecność tu, jak i u Was,
ale mam nadzieję, że w maju już się wszystko uspokoi i będę mogła
więcej czasu poświęcić haftom i częściej podziwiać Wasze prace.
(tajemnicza i mała podpowiedź w poście😉)
A dzisiaj świątecznie;))
ja wiem, że to nie te święta, ale Pro filo przychodzi z niezłym opóźnieniem;)




 Jak dla mnie to większość haftów do xxx, tak jakby chociaż te dwa ostatnie:)
A tymczasem wspomniany już wzór na takim etapie
Mam plan wykorzystać wolne dni i skończyć go w święta;)

Chciałam także podziękować Violce za wspaniałą niespodziankę!
Piękne życzenia i jeszcze piękniejszą serwetkę!

Dziękuję Violu, sprawiłaś mi ogromną przyjemność:))

Na koniec pochwalę się, że moja sowa zawiśnie na wystawie "Złota Igła 2017";)
Jestem bardzo ciekawa jak to będzie wyglądać w tym roku!
A Wy wysłałyście swoje prace, nie rozpoznaję wszystkich po nazwiskach;)

I na koniec
Moje Drogie Koleżanki,
już teraz życzę Wam zdrowych i pogodnych
Świąt Wielkanocnych.
Pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego wiosennego nastroju, 
serdecznych spotkań w gronie rodziny
i wśród przyjaciół oraz wesołego
Alleluja!


Wszystkiego dobrego:))
¡Felices Pascuas!

Share this:

33 komentarze:

  1. Dużo ślicznych wzorów w tym wydaniu, a ten, który wybrałaś, jest przepiękny.
    I mi Viola sprawiła podobną niespodziankę :-)
    Gratuluję haftu na wystawie!
    I życzę cudownych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe utrudnienie z tym wzorem. Współczuję ale wierzę że dasz radę👍 wzorki z gazetki w większości zachwycające. Mam w planach łosia w tym roku, którego byłaś mi uprzejma urzyczyć😉
    Przepiękny haft wybrałaś na wystawę. Trzymam kciuki. Ja też wysłałam i mam w planach pojechać na otwarcie wystawy, no chyba, że mi coś wyskoczy.
    Radosnego Alleluja i wielu łask od Zmartwychwstałego! 🐣🐥🐰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki za realizację planów i będę podglądać jak powstaje chyba jednak jeleń😉 gratuluję zakwalifikowania się do konkursu powodzenia 😊 dziękuję 🐥

      Usuń
    2. Taki ze mnie zoolog ;) niech będzie jeleń :D
      Na konkurs wysłałam pracę tak żeby pokazać bo na wygraną to nie ma co liczyć - już brałam udział w 2 edycjach Inspirujemy kolorem. Przeważnie wygrywają panie z kół i stowarzyszeń hafciarskich ;)

      Usuń
  3. Ooo widzę,ze coś już umiesz :D Brawo !!! ;)
    Spokojnych Świąt i niezapomnianego po Świętach :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za dużo wolnego czasu, bo haft wybrałaś znowu najlepszy z całej gazetki :)
    Raz jeszcze - Wesołych i zdrowych Świąt!
    Cieszę się, że poczta nie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
  5. A u Ciebie, jak zawsze tyle się dzieje, że ho ho ho! :)
    Nie wszystkie gazetki mają fajne wzory haftów, w tej mam wrażenie, jest więcej ciekawych niż tych takich mniej urokliwych... ale co tam ja mogę wiedzieć, już nie pamiętam kiedy ostatni raz haftowałam.
    Sowa robi wrażenie, myślę, że na pewno zostanie dostrzeżona, życzę na te Święta zdrowia i czasu na realizację swoich planów, niech będzie cudownie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zamawiasz ProFilo? Z Włoch? czy masz może jakieś inne źródło? cena wtedy w euro taka jak na gazetce czy jakaś inna? ja polowałam zawsze na ProFilo w empiku, ale szkoda gadać...
    Spokojnych, zdrowych, pogodnych Świąt życzę !
    I zapraszam do mnie ;) http://krzyzykowy-zawrot-glowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję w Empiku, ale nigdy nie wiem kiedy będzie jak się trafi to biorę i zazwyczaj jest tylko jeden numer. Dziękuję i pozdrawiam🐣

      Usuń
  7. Myślę, że mam na tyle blisko, że udam się na wystawę i będę mogła zobaczyć Twoją pracę z bliska. Bardzo jestem jej ciekawa :)
    Zdrowych i spokojnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za życzenia :)
    Również życzę Wesołych i Radosnych Świąt Wielkiej Nocy !
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace! Wszystkiego dobrego z okazji ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja sowa wygląda niesamowicie! Chciałabym ją zobaczyć na żywo.
    Wesołych Swiąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sowa jest megaśna trzymam za nią kciuki :). Zdrowych i Spokojnych świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie hafty rzeczywiście godne uwagi :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych i Radosnych Świąt Wielkiej Nocy !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzory z gazetki przepiękne tyko siadać i xxx, aby czasu starczyło. :)
    Sowa robi wrażenie, jest prześliczna i życzę powodzenia :)
    Tobie również życzę Zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje z okazji wystawienia Sowy na Złotej Igle!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołego Alleluja!
    Gratuluję wystawienia tej cudownej sowy na Złotej Igle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę
    prawdziwego szczęścia, radości,
    miłości, wiary i nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z okazji Świąt Wielkanocnych
    życzę dużo zdrowia, radości,
    odpoczynku przy rodzinnym stole,
    mnóstwa wiosennego optymizmu
    oraz nieustającej weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z okazji Świąt Wielkanocnych
    życzę dużo zdrowia, radości,
    odpoczynku przy rodzinnym stole,
    mnóstwa wiosennego optymizmu
    oraz nieustającej weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sowa zasługuje na nagrodę!
    Niech czas Wielkanocny utrzyma nasze marzenia w mocy, a wszystkie nasze życzenia aby okazały się do spełnienia. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia z haftem :0
    WESOŁEGO ALLELUJA !

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję!!! pozdrawiam jeszcze świątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Hihi chyba się domyślam co w maju ma się wydarzyć :).

    Z gazetki najbardziej spodobały mi się ptaszki w karmniku i widzę, że to chyba je właśnie haftujesz :).
    Fajny jest też "słodki" domek :).

    Dostałaś super niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam Ci pogratulować :). Sowa na pewno zrobi furorę, bo jest świetna :).

      Usuń
  24. Gratuluję udziału w wystawie!!!!!!!!!!! Życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne wzory są w tej gazetce! A i to co w tym momencie tworzysz sprawia, że zatrzymuje wzrok na dłużej przy tym zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  26. gazetka będzie jak znalazłna przyszłe święta :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Haft z ptaszkami świetnie się zapowiada!
    Gratuluję udziału w wystawie!!!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...