Madonna con il Bambino

Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu.
Haftowanie Madonny nie szło zbyt szybko,
ale powodem był niespodziewany i nagły wyjazd 
na wakacje. Po dziesięciodniowym odpoczynku mogłam 
spokojnie wrócić do haftowania, ale tutaj znowu obowiązki 
dnia codziennego stanęły na przeszkodzie. I wiele pewnie się nie zmieni.
Ale taki pewnie urok wakacji, pięknej pogody i wolnego od szkoły;)

Dzisiaj w końcu mogę zaprezentować skończoną Madonnę z chłopczykiem.







Pro Filo Nr 89
kanwa polska
mulina DMC


Mam nadzieję, że uda mi się wygospodarować troszkę więcej czasu na xxx..
Po tym obrazie mam ochotę na kolejne, efekt przerósł moje oczekiwania.

Słonecznych wakacji życzę:))








Share this:

26 komentarze:

  1. Uwielbiam takie motywy, piękna praca..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wdzięczny temat i jakże pięknie zrealizowany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego.Podziwiam włożony trud i czas oraz efekt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. coś pięknego... jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!!Wspaniały haft...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny haft! Nie dziwię się, że masz ochotę na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały!
    Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabójczy! Koniecznie rób następny.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wyszło! Idealne cieniowania!
    Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obraz, a te oczy ... jak żywe :).

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...