30 sów i 1 mysz

Nie, to nie tytuł bajki.
I niestety nie ma też szczęśliwego zakończenia, jak w bajkach.
Nie będę mogła też napisać "żyli długo i szczęśliwie".
Ale początek jest dobry;)
 Co prawda to nie sowa z Neocraftu lecz z piekarnika,
ale równie urocza, nieprawdaż?:)
 Razem powstało 30 sów dla 30 dzieci,
na bal karnawałowy.
Spróbuję!
 Żyli długo i szczęśliwie???
 Na koniec i tak o sowie:)
Wybrałybyście len w kropki jak w oryginale
czy jakąś marmurkową kanwę?
Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii!



Share this:

49 komentarze:

  1. Len w kropki, będzie weselej:) Co się stało z myszką?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uciekła! ale to już nie pierwszy raz kiedy Fiona bawi się jakąś zdobyczą po czym ją puszcza:))) ostatnio uciekła jej mysz jak robiłam jej zdjęcia, zapatrzyła się w obiektyw:))

      Usuń
  2. Sówki super, myszce współczuję, ale kocio rewelka. Taki łowny, że ho ho.
    Co do obrazka, wersja w grochy, jak dla mnie odpada, wolę tę drugą marmurkową, ale to Tobie ma się podobać.Decyzja w Twoich rękach, ja to taka staroświecka i konserwatywna jestem, więc....
    Pozdrawiam i miłego haftowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak, ale sama się waham, a tak to może będzie mi łatwiej coś wybrać:
      pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  3. ja może bym coś w szarościach wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałabym chyba tę marmurkową... ale wszystko zależy od efektu jaki chcesz osiagnać gdyż obie są fajne. Zależy zatem czy wolisz wersję zimową wóczas kropki, czy bardziej jesienną - marmurek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie patrzyłam w ten sposób na te dwie opcje, zimowa czy jesienna, jak dobrze, że zapytałam o Wasz wybór!
      dziękuję!

      Usuń
  5. Ale czadowe babeczko-sowki :) Musze kiedys takie zrobic :)
    Co do tla, to stawialabym na cos jednolitego, no ewentualnie ta wersja marmurkowa.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna zabawa i nawet szybkie wykonanie, polecam:)
      Dziękuję za podpowiedź:)

      Usuń
  6. co do Kanwy ...mój wybór pada na marmurek... tym bardziej ,że sowa z wzoru ma zachowawcze kolory ;-) co do Myszy .. rozmiarowo wydaje się być nornicą ;) Kot jak zawsze dzielny Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) sama już nie wiem, nornica chyba nie ma tej czarnej pręgi na grzbiecie:)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Masz kobietko pomysły. Super ciacha! O widzę, że Fiona dba o Twoje wyżywienie. A to nie nornica? Jestem za marmurkową kanwą tylko może w innym kolorze.
    Pozdrawiam ciepło!
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydaje, że to mysz polna, sprawdziłam specjalnie na wiki:)))))

      Usuń
    2. A to zwracam honor, jak sprawdzałaś. Zmylił mnie kolor. Zawsze myszy polne kojarzą mi się z szarością.
      Pozdrowionka
      D.

      Usuń
  8. Rewelacyjne sówki! ja wybrałabym marmurkowe tło do sówki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne sówki! myślałam, że są z filcu :D
    kotka mało łowna ale śliczna
    a sowę wyszyłabym na lnie w kropki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało łowna? ja już nie wiem co robić z tymi małymi stworzonkami:)) choć faktycznie w zimie więcej śpi:))
      dziękuję za podpowiedź:)

      Usuń
  10. No a ja będę inna jeśli chodzi o tło do sowy:) Wybrałabym kolor naturalnego lnu i do tego w białe kropeczki, niebieski jest zimowy- dla mnie nie do końca trafnie dobrany w oryginale:) kanwa marmurkowa smutno ale gładziutko:)...

    OdpowiedzUsuń
  11. Na kanwie w kropki sowa jest bardziej wyrazista , dla mnie lepszy wybór!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jacie kręcę, co za cudowne ciasteczka :):):)
    Uwielbiam kopki, ale przy tej pracy wybrałabym marmurkowe tło
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rustykalna kanwa to jesień a ta w kropeczki to zima z padającym śniegiem... takie mam skojarzenia ;)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie to lepiej na kanwie marmurkowej wygląda :) Ciastka super

    OdpowiedzUsuń
  15. Sówki smakowicie wyglądają, sama bym się wybrała na bal z nimi ;-)
    Co do kanwy to ja bym wybrała tą w kropki.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mogę, te sówki są po prostu bosssskie! A co do kanwy... dla mnie zdecydowanie marmurkowa, te kropki to już trochę za dużo i rozpraszają podziwianie głównego bohatera

    OdpowiedzUsuń
  17. O żesz ku! Rewelacyjna brygada! :) I zdaje się moje ulubione ciasteczka :D
    Marmurek Tinka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko - upiekłaś cudne sowy! Dzieci na pewno będą zachwycone :) Mysz okazała, tylko, faktycznie, jak chce włazić do domu, to trochę już mniej jest to zabawne... Niby ładne stworzonko, ja nawet lubię, ale nie w domu. Co do kanwy - wybrałabym tło w kropeczki, bo wydaje mi się takie inne, bardziej oryginalne :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. sówki urocze , marmurkwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ fantastyczne sowie towarzystwo!
    Wybrałabym marmurkową:)
    P.s. Dostałaś maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przeczytałam:))))))))))))))) yuuuuuupiiii:))))))))))))

      Usuń
  21. Fajne ciacha. Kanwa-marmurkowa ,ta w kropki za bardzo wybija się na pierwszy plan.Jakoś nie pasuje mi do tej serii.Co do kota mój stary kocur miał zwyczaj przynosić mi do domu różne niespodzianki.Nie zapomne gdy wparował z żywym dudkiem w paszczy. Ile się namęczyłam,żeby rozszerzyć mu pysk.Dudek, mam nadzieję nie miał większych obrażeń bo odleciał przez okno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowita historia! ja też dostaję ptaki i inne małe futerkowe, ale raczej już nie latają i nie biegają:( choć, tak jak pisałam kilka razy się zdarzyło, że się tylko pobawiła i puściła, ptaszków to mi jakoś najbardziej żal:(
      pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź!:))

      Usuń
  22. Świetne te sowy! W pierwszej chwili myślałam, że są uszyte z filcu :)
    Sowa na lnie w kropeczki wygląda na taką bardziej zimową. W sumie ciężko mi jest się zdecydować. Za marmurkowym lnem czy kanwą nie przepadam. Wyboru dokonałabym pomiędzy lnem w kropka a jakimś gładkim.
    Wiem, nie pomogłam Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Babeczki sowy bajeczne! Co do kotów i myszy to chyba norma...ciesz się, że szczura lub małej wiewiórki nie przyniósł :/
    Obrazek wglądałby na lnie w kropki...taka imitacja padającego śniegu idealnie pasuje do tego obrazka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super babeczki sówki - myślałam że to z materiału jakiegoś bądź filcu - a kotka masz fajnego lubui myszki ale chyba raczej do zabawy - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślałam na początku,że te sówki sa z filcu:))Się człowiek naogląda filcowego jedzenia,to potem na prawdziwe patrzy podejrzliwie;)
    Ps.wybrałabym marmurkową:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Smakowite babeczki, już kiedyś się nimi zachwycałam, był o nich artykuł w gazetce :) Mnie bardziej podoba się wersja na kanwie marmurkowej. Kropki gaszą ten haft, wygląda na przyćmiony.

    OdpowiedzUsuń
  27. Babeczki nie dość że piękne to i smakowite! Kropki na kanwie tworzą taką zimową scenerię, a ta druga jest bardziej stonowana i bardziej widać sowę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie sówka na tym marmurkowym tle, ten prezentowany tutaj bardzo mi przypadł go gustu... Tło w kropki jakoś tak nie pasuje mi do sówki...

    ps. ale bym zjadła taką sówkową babeczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Super sówki z piekarnika , mniam... Kanwa dla mnie zdecydowanie w groszki ! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja raczej bez kropek :) Sówki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodkie i urocze te sówki! a ja wybieram kropki, ponieważ bardziej mi pasują do całości! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale się napracowałaś z tymi sówkami :). Myślałam, że one są z modeliny hihi.

    U rodziców na działce taki trochę oswojony kot przyniósł mysz i ją przy nas jadł ... ale chrupało ...

    Co do sówki, to wszystko zależy od tego czy chcesz mieć efekt końcowy zimowy czy jesienny :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Sówki ekstra!;) Co do materiału to marmurkowy len.....jakieś wielkie te grochy.

    OdpowiedzUsuń
  34. marmurkowa! :) śliczne sówki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super są te sowy! :-)
    Len w kropki, jak dla mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sówki są nieziemskie !!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ pomysłowe babeczki :D
    Biedna mycha... Ale cóż, takie mysie życie. Miałam kota, który prawie codziennie przynosił mi z okolicznych pól myszy, nornice i inne gryzonie - bywało, że przy mnie je konsumował :/
    Haft z sową będzie fantastyczny!

    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...