Wrzesień

 Jest i wrzesień:P

Dzisiaj hurtowe nadganianie miesięcy, ale musiałam dotrzeć

do tego miesiąca. Końcem września dotarła do mnie niespodzianka.

To paczka w grze Podaj dalej od Patrycji

z bloga http://zakatek-pomyslow.blogspot.com/

To była mega niespodzianka i po trzech miesiącach niepisania,

słabego haftowania i zastanawiania się czy to jeszcze ma sens

ta paczuszka wpadła mi w ręce i dała mocnego kopa!

Przypomniała mi jak fajnie jest w świecie robótkowym,

jakie fajne zabawy kiedyś krążyły w necie 

(pamiętacie wspólne haftowanie jednego obrazka, RR?),

wystawy, spotkania, wymianki (!), znajomości...

To był fajny czas i choć dużo się zmieniło mam nadzieję, 

że jeszcze może uda się wskrzesić trochę tej atmosfery.

A oto co otrzymałam




W teczce były papiery i przydasie, które z pewnością
wykorzystam do kartek!

Jestem w trakcie czytania "Ekstazy" Anny Gacek
i brakowało mi odpowiedniej zakładki!
Ostatnio używałam kartki z symbolami do haftu, który
akurat próbuję skończyć :P
Jak to wszystko do siebie pasuje:)
To moje pierwsze takie eleganckie nożyczki :P
Zawsze jak oglądałam Wasze zbiory to zazdrościłam:)
Już nie muszę;)
Ile pracy włożone w podkładki!
Podziwiam niezmiennie wszystkie szydełkujące Panie!


Patrycjo, bardzo serdecznie Ci dziękuję za niespodziankę!

Jestem wdzięczna za czas, który poświęciłaś,

i za czas, w którym wysłałaś do mnie tą paczkę!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

To teraz żeby trochę nawiązać do początku postu

i spróbować wzniecić na nowo atmosferę na tym umierającym blogu

ogłaszam zabawę "Podaj dalej".

Dwie pierwsze osoby, które się zgłoszą pod tym postem

otrzymają ode mnie niespodziankę w ciągu 12 miesięcy.

Zabawa jest dla aktywnych blogerów, a po otrzymaniu prezentu

te osoby ogłoszą zabawę u siebie:)

Zdaję sobie sprawę, że ciężko teraz organizować podobne zabawy,

ale mam cichą nadzieję, że ktoś się zgłosi niezrażony zasadami ;)

A dla mnie będzie to kolejna mocna motywacja!

     ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Pozdrawiam jesiennie!

Tina.




Share this:

14 komentarze:

  1. Kochana bardzo się cieszę, że paczka dotarła i że sprawiła radość. U mnie dalej brak weny do bloga, robótkowo coś powstaje cały czas, ale jakoś straciłam chęci pisania. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromną radość!:) Jeszcze raz bardzo dziękuję i życzę powrotu weny do pisania!

      Usuń
  2. Piękne prezenty dostałaś, Justynko :-)
    Wszystko popsuła ta pandemia. W ludziach mniej entuzjazmu. Przygaśliśmy trochę... Może wróci tamten klimat, ale potrzeba czasu...
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że zbliżające się święta przywrócą ludziom radość i nastroje będą lepsze! Mam nadzieję, że nie będzie tak źle i ciężko jak w poprzednim roku, że wszystko się ułoży! Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. U mnie pandemia odebrała chęć robienia robótek jakichkolwiek.Dawno nie miałam ani igły ani szydełka w ręce.Może coś w końcu zacznę,motywuję się co dnia,ale jak na razie kończę na czytaniu książek i oglądaniu filmów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, koniecznie wróć do hobby i znajdź radość z tworzenia i pisania nam o tym! Ściskam mocno!

      Usuń
  4. Piękne dostałaś prezenty, a nożyczki faktycznie wyglądają i profesjonalnie i bardzo ozdobnie :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja dołączyłam do grona osób z brakiem chęci "robótkowania" i pisania bloga...
    Ale cieszę się, że ciebie coś zmotywowało.:) Przepiękne prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam za wytrwałość w zabawie u Kasi, tak trzymaj Justynko to i w końcu jakiś fajny obrazek wpadnie w oko i pojawi się motywacja:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Fantastyczna niespodzianka dotarła do Ciebie 🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej to zazdroszczę Ci tych koronkowych podkładek. Myślę, że wraz z prezentem wena twórcza wróci na długo, czego serdecznie Ci życzę .

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna niespodzianka a najważniejsze,że motywująca do dalszego działania blogowego :) Ja również otrzymałam paczuszkę z Podaj dalej, niebawem pokażę ją na swoim blogu.
    Cieszę się ogromnie,że wróciłaś:)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...