Maj

Haft majowy skończony w sierpniu :P

Tematyką miał nawiązywać do Dnia Matki,

dlatego został wybrany na miesiąc maj.

Jak widać życzenia swoje, a życie swoje.

Brak czasu i weny spowodował duże opóźnienie,

ale staram się nie odpuszczać i spróbuję nadgonić lipiec i sierpień.

Plan jeden haft na jeden miesiąc pozostaje wciąż aktualny:P



Wzór autorstwa 

@kulakova_stitch

na podstawie ilustracji

@polina_stefanyuk_art





Wzór jest przepiękny i robi wrażenie.

Jest także wersja z mamą blondynką, dla mnie jednak

bardziej wyrazisty jest w tej wersji.

Nie zrobiłam również malutkich skrzydełek na plecach 

dziecka, które mi do końca ich nie przypominały ;)

Dla mnie taki jest idealny:P

W wolnym czasie podglądam Wasze blogi i cieszę się, że

znajduję Was w zdrowiu i radości.

Niech tak pozostanie na nadchodzącą wielkimi krokami jesień!

23.08.2021

Tina


Share this:

4 komentarze:

  1. Zaparlo mi dech na widok tego obrazu! Robi niesamowite wrażenie no i jest przepiękny, chociaż nie wiem czy to właściwe słowo...moje gratulacje 😊 kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wzór. Nigdy takiego nie widziałam. Wspaniale że gonisz czas :-) i się nie poddajesz realizując plany. Jest co podziwiać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft jest przepiękny!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem. Oprawiony idealnie!
    Pozdrawiam cieplutko, Justynko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft 🙂🙂😉
    Najważniejsze,że skończony,prawda?

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...