Styczeń

15.02.2021

"Dwarf With Book"

Inna Baydenko


Witajcie w Nowym Roku!:)

Cieszę się, że jeszcze interesujecie się tym co tu będzie,

nawet gdy post widnieje jako roboczy:)

Zamysł był taki, aby w tym roku tworzyć jeden haft na jeden miesiąc.

Końcem stycznia byłam na finiszu z pierwszym haftem,

ale jak widać zabiera to jednak trochę więcej czasu.

(Nie mam go nawet ostatnio na robienie zdjęć,

to co tu mówić o stawianiu xxx...)

Postaram się jednak trzymać zamierzonego planu,

a dzisiaj lekko spóźniona prezentuję haft, który zaczęłam w listopadzie.




To jest miłość od pierwszego wejrzenia,
skrzat skradł moje serce bezwarunkowo.









Mam nadzieję, że podoba się Wam taki początek roku;)

No, a plan jest taki, że ostatniego lutego pokażę kolejny gotowy haft;)

Trzymajcie kciuki!

 

Share this:

9 komentarze:

  1. Jak to jednak takim postem, w którym nic nie ma, można ludzi zaciekawić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft, przepięknie sfotografowany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny haft! Nie dziwię się że skradł Ci serce. Zaczytany skrzat jest uroczy a przysypiająca sówka cudowna. Świetna z nich para:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd bierzesz te cudowne wzory?

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...