Podsumowanie i Postanowienia

Czas na krótkie podsumowanie roku 2019:)
Przeglądając posty, aż się sama zdziwiłam, że udało mi się
stworzyć tyle obrazków:P
Najwięcej oczywiście w zabawie u Kasi Choinka 2019,
a było to tak...
Zaczęło się niewinnie od jakiś haftów
 Później wpadłam na pomysł żeby z kwadracików The Primitive Hare
uszyć świąteczną makatkę;)
 Makatka nie powstała, ale mam zaszczyt poszczycić się wyróżnieniem
Jakby mego szczęścia było mało to okazało się, że wygrałam!!!:))
Udało mi się wylosować bon podarunkowy o wartości 100 zł
do wykorzystania w sklepie Haft Pasja
To będą moje pierwsze zakupy w tym sklepie i już się nie mogę
doczekać żeby odkryć to nowe dla mnie miejsce!:P

Jak już pisałam makatka nie powstała, ale z tego pomysłu
robi się prawdziwe wydarzenie, bo mam zamiar kontynuować
xxx kwadracików The Primitive Hare.
Zostało mi jeszcze kilka wzorów, makatka będzie większa
i powstanie na zwieńczenie zabawy w 2020.
Zachęcam mocno wszystkich zastanawiających się jeszcze czy się zapisać.
Zapisać się i to szybciutko!:))

Kolejną zabawą w jakiej brałam udział w 2019 to Nowy Haft na Nowy Rok.
Przez cały rok haftowałam znaną Wam już wiewiórkę
Niektóre dziewczyny haftowały po kilka haftów,
powstało wiele fajnych obrazków. Można podejrzeć TUTAJ
Dla chętnych na wspólne wyszywanie jest kontynuacja zabawy,
ja jednak nie będę haftować większego obrazu.
Oprócz tego udało mi się wyhaftować na prezent motyla
wymarzoną Alicję
i słonia o którym już zapomniałam, a także skradł moje serce
Przy obecnej sytuacji sama się dziwię gdzie ja tyle czasu 
wygospodarowałam na xxx :P
Oby ten rok był równie łaskawy dla mnie;)
Bo jeszcze zapisałam się na Sal z Marią Brovko 

Zabawę koordynuje jak dobrze zrozumiałam Ula K.,
u której także można się zapisać na kartki 2020
Zaczynamy od uroczego rudzielca
I jest nas już spora grupa, pozdrawiam Mirosek;))

Będziemy haftować 6 obrazków Marii Brovko, jeden na dwa miesiące.
Uważam, że to rozsądny czas i fajny pomysł!
No i te wzory:P Kto jeszcze nie zna niech nie traci czasu;)

Podsumowując w moich postanowieniach mam dwie zabawy
i HAED Śpiąca Królewna, który zaczęłam nie wiem kiedy
i spróbuję zrobić chociaż kilka kartek:P
Dziękuję Wam bardzo mocno za wszyskie życzenia
i  trzymam kciuki za Waszą realizację planów!:)
Do zobaczenia w wirtualnym świecie;)

Share this:

26 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo pracowity rok, stworzylas wiele pięknych prac, mamy podobny gust, dlatego Twoje hafty tak bardzo mi się podobają. Ja od roku zabieram sie za wyczucie 12 obrazków TPH które wyszylas. Widząc efekt Twojej pracy zabiorę sie za nie na pewno. Pozdrawiam i życzę jeszcze więcej wspaniałych prac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowity rok za Tobą :) jestem pod wrażeniem Twoich zakończonych haftów :)
    Cieszę się, że przyłączyłaś się do salu :) Mam nadzieję, że wszsytkie wybrane wzory Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałam pisać komentarz na nowo bo tel wiedział lepiej niż ja co chciałam napisać.

    Cieszę się, że jesteś świadoma tego iż przez Ciebie będę miała wyrzuty sumienia.
    Że też ja się dałam w to wrobić to nadal uwierzyć nie mogę. Wiesz, że będę Cię przeklinać ???
    Ha ha ha ha
    Mam nadzieję, że razem podołamy temu wyzwaniu :) Muszę tylko kanwę zakupić, bo nie mam jak ruszyć :)

    A tak na poważnie, piękne te Twoje hafty !!! jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, nie pożałujesz, ja już zaczęłam xxx liska, bardzo przyjemny hafcik, miło spędzisz czas;)) Powodzenia:)

      Usuń
  5. Bardzo, bardzo pracowity miałaś rok:) Powstało wiele ślicznych haftów. Oby następny również Ci się udał pod tym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny dorobek! Fantastyczne hafty powstały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu ukończonych prac :) Plany na pewno da się zrealizować, w czym będę dopingować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje wygranej. Piękne hafty, ale alicja zachwyca! dziękujemy za udział w salu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a sal super, już xxx liska, fajny wzorek:))

      Usuń
  9. Wspaniały, twórczy rok za Tobą!
    Życzę wszystkiego dobrego na ten rok, radości, uśmiechu i czasu na robótki :-)
    W dwóch zabawach się spotkamy ;-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow naprawdę twórczy rok :D Gratulację oby kolejny był jeszcze lepszy

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracowity czas za Tobą, a dorobek niezwykle uroczy.
    Tyle by się rzeczy chciało wyhaftować, tylko ten czas. Ale na wszelki wypadek obrazki THP wpisuję na swoją listę hafciarską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bardzo fajnie się je haftuje, jeden wieczór i hafcik może być gotowy:)) Powodzenia:)

      Usuń
  12. Piękne podsumowanie. W 2019 naprawdę wiele cudownych hafcików zrobiłaś. Gratuluję wygranej.
    Ściskam ciepło.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace i ambitne plany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny rok :-) Powstały przepiękne i wyjątkowe hafty!
    Gratuluje wygranej i cieszę się, że w dwóch zabawach będziemy się spotykać :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Napracowałaś się, ale... nie zwalniaj, bo dzięki temu możemy oglądać piękne Twoje prace, jak choćby "Alicja" no cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne są te hafciki ze świątecznym klimatem! I oczywiście wiewiórka robi ogromne wrażenie jak i reszta prac! Gratuluję twórczości i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prace stworzyłaś w minionym roku. Alicja bije wszystkie prace jak dla mnie no i słoń też :-).Nagroda i wyróżnienie zasłużone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rok na bogato, życzę by i ten był równie twórczy! Przepiękne prace, chyba motyl urzekł mnie szczególnie❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak fajnie, że motyl został zauważony:)) Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  19. Podziwiam! Prawdziwe rękodzieło tworzone z miłością :) Przy okazji zapraszam do zabawy :)
    https://joannapomaranska.blogspot.com/2020/01/zabawa-haftem-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję za zaproszenie, myślę, że uda mi się coś stworzyć do końca lutego, pozdrawiam:)

      Usuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...