Wielkanoc 2019

Krótkie wspomnienia z wyjazdu na święta.
(żeby nie być monotematycznym, bo do końca roku będzie
tylko Alicja, wiewiórka i coś na choinkę;))
Ostatni raz na Wielkanoc nad morzem byliśmy dwa lata temu.
Trzeba było odłożyć na jakiś czas szybkie wakacje,
ale po wyjeździe w tym roku nie pozwolimy już na tak
długą przerwę;) Odpoczęliśmy za wszystkie czasy,
a mnie przy okazji ominęło to całe szaleństwo związane ze świętami.
I co najważniejsze spędziliśmy czas sami ze sobą.
 Trzeci raz we Władysławowie, trzeci raz w tym samym hotelu,
prawie jak u siebie;)
 Nasze pisanki:)
 Ten widok niezmiennie mnie zachwyca.
 Chłapowo.
7 rano.
 Mam nadzieję, że Wam również minęły święta w spokoju i rodzinnie.
Widziałam, że jak co roku przygotowałyście piękne kartki i jajka,
a ja jak co roku nie przygotowałam nic;)
 Mam nadzieję nadgonić teraz xxx,
zwłaszcza, że już goni termin na Choinkę 2019.
Pierwszy raz będę haftować świąteczne wzory w kwietniu:))
Pozdrawiam serdecznie życząc poświątecznie pięknych chwil w życiu!
Tina

Share this:

23 komentarze:

  1. I to są prawdziwe święta. Pełne ciepła, radości i relaksu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny urlopik, taka odskocznia :) Jak dla mnie wielkanocy może nie być :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały urlop. I mi się marzy tak spędzić święta wielkanocne 😊 Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Edytko, fajny tylko króciutki, ale dla mnie każdy dzień nad morzem, naszym morzem, jest spełnieniem corocznych marzeń, bo w wakacje nie zawsze się udaje wyjechać;) pozdrawiam całą rodzinkę:)

      Usuń
  4. Święta na wyjeździe - fajna rzecz! Może kiedyś... Zdjęcie z koszykiem na plaży jest rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klify w Chłapowie są przepiękne. Twoje zdjęcia są piękne:) Oddają one Twój zachwyt i spokój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak było i jest, pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Jakie piękne zdjęcia.. dawno nie byłam nad morze, zwłaszcza o tej porze roku. Miałaś gdzie naładować akumulatory, aż zazdroszczę, też by mi się przydało.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda się spisała, ale pamiętam też marcowe święta, gdy było baaardzo zimno;) u nas trzeba trafić:)) życzę Ci, żeby udało Ci się naładować akumulatory także u siebie:) Pozdrawiam Aniu:)

      Usuń
  7. Ja mam blisko do morza i spacery po plaży o kazdej porze roku bardzo mnie relaksują. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale , że wypoczeliście i jesteście zadowoleni . Ja na święta nie lubię wyjeżdżać , lubię tradycyjnie z rodziną. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam pierwszy wyjazd pełen obaw i dziwnego uczucia, ale teraz już raz w roku wyjeżdzamy świętować sami;))

      Usuń
  9. Marzą mi się takie Święta! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ,że mogłaś wyjechać nad morze:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia i jakie fantastyczne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna zdjęcia, z piękną pogodą w kadrze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne miejsce na spędzenie świąt - dlaczego na to sama nie wpadłam ;) Zainspirowałaś mnie. A zdjęcia fantastycznie oddają ten spokój i relaks.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...