Było minęło

(Już) poprzedni rok zaczęłam wpisem w kwietniu.
4 miesiące zajęło mi zastanawianie się czy nie zamknąć bloga,
(a raczej czy go nie otworzyć z powrotem, bo zamknięty był)
Z resztą nie tylko chyba mnie targają czasami takie przemyślenia?
Wróciłam jednak i tak minął mi niecały rok 2014

Belle & Boo

Inne






 Uszyłam


 Miałam trzy publikacje,


jedną wygraną,
i jedną prywatną wymiankę
(pozostałe nie wypaliły)
Chciałam podziękować za wspólny rok,
za Wasze odwiedziny, serdeczne powitanie po przerwie,
za dopingowanie i wspieranie.
Za każde słowa, które tu zostawiacie!
Życzę Wam spełnienia marzeń w Nowym 2015 Roku.
Siły do walki jeśli jej potrzebujecie,
 radości z każdego dnia,
odnajdywania szczęścia w drobnostkach,
chwil dla siebie i z najbliższymi.
Szczęśliwego Nowego Roku!



Share this:

54 komentarze:

  1. Piękne prace :)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, a przede wszystkim przyjemności z blogowania :) Rozumiem Cię, że czasami pojawia się ochota zostawienia tego... ale wiesz co? Nie odbieraj nam przyjemności podziwiania Twoich prześlicznych prac :)
    Pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, po takich komentarzach ani mi w głowie zamykanie bloga:))))))
      Pozdrawiam! :))))

      Usuń
  3. Fantastyczna przemiana u Ciebie, też odmieniłaś sobie wystrój blogaskowego wnętrza:))
    Prace masz fantastyczne, ja przygotowuje się do podsumowania roku i właśnie sobie uświadomiłam, że czas zleciał a u mnie marniutko w tamtym roku było:D
    Czekam na Twoją kolejną twórczość i inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny dorobek Justynko!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    ps. mam nadzieję, że karteczka dotarła do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No Tinka muszę Ci powiedzieć, że Twój zeszłoroczny dorobek robi wrażenie niesamowite :)
    Wszystkiego Dobrego no i jeszcze bardziej i więcej twórczego czasu ! Buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas na nowe wyzwania ;-)
    Zaczynamy ponowne odliczanie !
    Wierzę w Ciebie, że kolejny rok będzie wielce udany robótkowo !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana cieszę się i myślę, że nie tylko ja z tego, że nie zdecydowałaś się zamknąć bloga, bo sprawiasz wiele przyjemności tym co tworzysz zapewne nie tylko mnie, bardzo lubię Twoje prace, robisz fantastyczne rzeczy i oby tak dalej. Życzę Ci zdrowia, szczęści i cierpliwości w tym Nowym 2015 Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponujący zbiór prac!
    Życzę nieprzemijającej weny w 2015 roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z podsumowania wynika, że rok był baardzo twórczy.:) Świetne prace. Tobie również życzę wspaniałego Nowego Roku pełnego pomysłów na nowe prace.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rok minął pracowicie jak widać i zaowocował pięknymi pracami. Życzę Ci aby 2015 był tylko lepszy pod każdym względem.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku i oby więcej Twoich robótek powstało w kolejnym roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne podsumowanie roku :-) Oby ten był równie obfity!

    OdpowiedzUsuń
  13. Całe szczęście, że nie zdecydowałaś się zniknąć :)))
    Dużo radości w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne prace stworzylas w minionym roku, kazda inna ale rownie wspaniala i inspirujaca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zamykaj bloga, wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, to stare dzieje:)) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Przepiękny był ten rok u Ciebie ! Oby ten nowy był równie owocny - pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wszystkiego dobrego w Nowym Roku, pozdrawiam!

      Usuń
  17. Mna właśnie targają. Cudne prace powstały, czas na następne. Jedna sugestia na nowy rok - zmień czcionkę ta jest być może ciekawsza od zwykłej ale trochę nieczytelna. Poza tym szczęścia w 2015 roku całym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że się wstrzeliłam z tematem, choć u mnie już nieaktualny, mam nadzieję, że to tylko chwilowe rozterki u Ciebie! Jak już Ci się nie będzie chciało pokazywać prac, to pisz, uwielbiam Twój styl!
      Tego się bałam, uwielbiam tą czcionkę:(
      Dziękuję i spełnienia marzeń!

      Usuń
  18. Piękne prace! Pozdrawiam i życzę udanego nie tylko twórczo roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam:) Twórczego roku również dla Ciebie i spełnienia marzeń!

      Usuń
  19. Cieszę się, że powróciłaś :))) Jeszcze raz kochana dziękuję za paczuszkę. Buziaki i pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję, pozdrawiam Edytko, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!:)

      Usuń
  20. Wspaniałe podsumowanie :). Jeśli chodzi o kasowanie bloga mam podobne rozterki - już nie chce mi się tak jak na początku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może nie trzeba tak często pisać, jak na początku, ale bloga nie zamykać? Jak się robi tyle pięknych i ciekawych prac, które w większości posyłasz gdzieś dalej to fajnie zrobić im zdjęcia i zamieścić na blogu, pewnie wszystkich nie pamiętasz jakie zrobiłaś i komu wysłałaś, a tak co jakiś czas zaglądniesz i pewnie sama się dziwisz ile tego powstało:)) Choćby dlatego warto! A jeszcze ile fajnych dziewczyn poznałyśmy!:))Pozdrawiam i życzę w Nowym Roku zapału i zero rozterek na temat bloga!:)

      Usuń
  21. śliczne prace powstały :) życzę obfitego 2015 Roku pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  22. To był bardzo pracowity rok :) Oby kolejny był równie dobry jak poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne prace, a wątpliwości ma każda z nas! Czasami dobrze jest poczekać:) Pozdrawiam Kajka

    OdpowiedzUsuń
  24. Niech Nowy Rok zabłyśnie dla Was tęczy kolorami
    I rozsypie się nad głowami szczęście i uśmiechów moc
    I niech zostanie na 12 miesięcy z Wami
    Nie tylko w tę Sylwestrową noc.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace, rok upłynął pracowicie, niech i ten już trwający 2015 rok będzie zdrowy i szczęśliwy dla całej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez myslalam o zamknieciu bloga , ale.mam nadziej.ze to juz za mna , choc.dalej mam malo czasu.na pisanie ,

    Cudne i jak.duzo prac ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamykaj, co jakiś czas można coś skrobnąć, nie trzeba mieć ciśnienia z tego powodu:)))

      Usuń
  27. Piękny rok i bardzo twórczy ! Pozdrawiam w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekne podsumowanie! Szczescia w Nowym Roku - oby ten byl jeszcze lepszy pod wzgledem robotkowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:) Rok okazał się bardzo twórczy i dobrze,że nie zrezygnowałaś z pisania bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dużo i różnorodnie :), ciekawy rok był u Ciebie.
    PS. trzcionka rzeczywiście dość nieczytelna.

    OdpowiedzUsuń
  31. hej! mnie też nie było (dłużej niż Ciebie) ale też właśnie wróciłam :) ciekawe na jak długo..? :) wszystkiego dobrego w 2015!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, fajnie, że jesteś, mam nadzieję, że na długo:))))

      Usuń
  32. Dobrze, że wróciłaś, bo świat byłby uboższy o tyle pięknych Twoich prac :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Pracowity rok za Toba :) Az zazdroszcze tylu prac... :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku i duzo zdrowka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również wszystkiego dobrego, pozdrawiam:))

      Usuń
  34. Dziękuję wszystkim za życzenia!!!! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne prace!... każda zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj wiele zmian widzę z początkiem Nowego Roku :) a galeryjka prac przedstawia się imponująco. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja się niesamowicie cieszę że wróciłaś ;) rozumiem wahanie bo i sama na jakiś czas zniknęłam z bloga.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne prace! Bardzo mi się podobają. Niech 2015 będzie równie owocny :) Pozdrawiam
    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Tina przepięknie przepracowałas rok!

    OdpowiedzUsuń
  40. Pracowicie spędziłaś poprzedni rok! Gratuluję!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Proszę nie zamykać bloga bo ja mam zamiar tu zaglądać i podziwiać Pani pracę.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...